پوسته سایتهای دانلود

سلام اندفعه براتون یک پوسته دارم که اکثر سایتهای دانلود از اون استفاده میکنند البته یه کوچولو با پی سی دانلود فرق داره.

ولی اگه خواستید تم پی سی دانلود هم براتون تبدیل به وردپرس میکنم و برای شما میگذارم.

با تشکر

* برای دیدن دموی تم اینجارو کلیک کنید

6 دیدگاه »

  1. برای چه سیستمی هست اگه برای پی اچ پی نیوک رایگان یا پولی اگه پولی هم هست قیمتش چند ؟ برای من ایمیل کن

  2. اگه برای نیوک برام ایمیل کن قیمتش یا لینکشو

  3. سلام دوست عزیز وب بسیار پر محتوایی داری امیدوارم در ادامه راهت موفق باشی. لطفا نحوه خرید این قالب را برایم ایمیل کن یا بصورت نظر در وبلاگم بفرست. با تشکر

  4. مهدی said

    قیمت چند برای وردپرس ؟

  5. احسان said

    سلام دوست عزیز،
    این قالب رو برای وردپرس ترجمه کردید یا هنوز ترجمه نکردید؟
    و اگر ترجمه کنید رایگان میزارید یا پولی؟

  6. parham said

    سلام دوست عزیز من مدیر سایت جی 28 هستم که قراره راه بی افته فعلا به صورت بتا هست برای یک تیکه از سایت این قالب رو لازم دارم اگه امکانش هست نحوه گرفتم یا قیمت و کلا منو در جریان بزار منتظر ایملت هستم بای

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه