پوسته خبری

اینم یک پوسته  خبری که خوراک سایتهای خبری هست. بنظر من از این پوسته و قالب وردپرس استفاده کنید.

قالب خبری وردرس

قالب خبری وردرس

14 دیدگاه »

  1. مهدی بلوریان said

    سلام
    اگه بتونی مشکل ثبت دامین منو حل کنی حتما یک سفارش در موقعیت مناسب بهت میدم.
    ببین من یک دامین آی آر ثبت کردم و کدهای DNS فعال کردم اما داخل ورد پرس فعال نمیشه . میتونی راهنماییم کنی؟(فکر کنم تمام مشترکان وورد پرس دیگه تا حال این مشکل منو فهمیدن)

  2. سلام دوست عزیز
    آیا شما با اجازه بنده اقدام به فروش این قالب کرده اید؟
    آیا در انجمن وردپرس شما پستی مبنی بر اینکه پوسته سایت من را خواهید فروخت زدید؟
    منتظر جواب قانع کننده شما در info@roodsar.com هستم.
    !!!

  3. آزاد said

    سلام مجدد
    دوستان من دخالتی در این کار نمی کنم .
    اما مصطفی جان ، شما باید قانون کپی رایت آقای مهدی شریف را هم رعایت می کردید .
    این دوست گرامی برای تهییه ی این پوسته زحمت بسیاری کشیدند .
    من با نظر مهدی جان بسیار موافقم ، شما بجای اینکه بیایید اقدام به فروش این قالب بکنید ، خواهشا یک سری پوسته های جدید تر را برای عموم قرار دهید .
    مثلا همین تم پی سی دانلود خیلی جالب بود . من شخصا فکر نمی کردم امکان وردپرسی کردن این تم وجود داشته باشد . و این هم یک نوع از مهارت شما است .
    امیدوارم از نظر بنده دلخور نشده باشید . به هر حال امیدوارم موفق و سربلند باشید
    به امید دیدار…آزاد

  4. WPSkin said

    چشم دوستان. این تم از اینجا برداشته میشود.
    کپی رایت رو عشقه.

  5. 24 ساعت گذشت
    حذف نشد !!!

  6. هنوز حذف نشده احساس می کنم شاید هنوز 24 ساعت نشده باشه !
    لطفا هرچه سریعتر حذف کنید

  7. WPSkin said

    بخدا برداشتم. فقط دسترسی با هاست ندارم که از هاست باید دوستم برداره.

  8. بهروز said

    سلام . فروشگاه خوبی راه انداختی. فقط یه چیز ! نمی دونم دارم اشتباه می کنم یا نه ، فکر کنم به جای اندفعه ، ایندفعه رو به کار ببری جالبتره . موفق باشی

  9. مهدي said

    salam
    agha man kha5ridaram
    montazer mail shoma va gheymat an hastam
    ba tashakor
    mahdi

  10. Mohammad said

    با سلام
    لطفا قالب خبری رو برام میل کنید. اگر فروشی هست لطفا اعلام نمایید.
    با تشکر

  11. شما مثل اینکه علاوه بر حذف نکردن قالب از وبلاگتون اون رو دوباره می فروشید !!!
    شاید هنوز هم 24 ساعت نشده است؟
    لطفا حتما و سریعتر با من تماس بگیرید 09359816800

  12. علی said

    ای بابا دلت خوشه ها ! اینجا ایـــرانه پسرم ایران

  13. نوید said

    سلام دوستان من یک قالب میخواهم شبیه قالب سایت ایستگاه برای ورد پرس ایا کسی است که پیاده کند من به قیمت خوبی ازش میخرم وهمچنان قالب های خبری البته بدک نیست که یک چند تا قالب مذهبی هم بگذارید.
    متشکرم

  14. What’s up, after reading this awesome paragraph i am too delighted
    to share my know-how here with colleagues.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه