قالب خبری وردپرس

سلام بعد از یه مدت غیبت طولانی یک تم دیگر با مبلغ ارزان برای شما دوستان وردپرسی درست کردم.

این تم را تو سایتهای دیگر با قیمت گران دیده بودم که برای فروش گذاشته بودند که من برای شما با قیمتی خیلی خوب ساختم.

منتظر تم های جدیدتر باشید.

برای دریافت تم با من تماس بگیرید. mosi.co.sr@Gmail.com

( این پوسته خبری وردپرس کاملا فارسی میباشد )

تم خبری

پوسته خبری وردپرس

3 دیدگاه »

  1. يوما said

    راست عذر ميخوام اما آموزشي كه براي ساخت لينكدوني توي فروم ورد پرس گذاشتيد … ( ساخت با كمك موبيل تايپ ) لينك هاش خرابه . اگر لينك ها رو بروز كرديد خبر بديد ممنون ميشم

  2. احمد said

    سلام. پوسته خوبي به نظر مياد. منم مي خوامش ممنون.

  3. یاسین said

    سلام
    من به این قالب نیاز فوری دارم ممنون می شوم قیمت این قالب را برایم بفرستید .
    1- آیا همراه این قالب پلاگین های خاصی برای نصب لازم است . نام این پلاگین ها چیست و آیا این پلاگین ها را برای ما می فرستید ؟

    2- آیا برای نصب این قالب باید تغییرات خاصی و یا دانش خاصی داشت .

    ممنون
    منتظر پاسخ شما هستم.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه