پوسته بلاگچین با وردپرس

سلام دوستان گل. ممنونم از استقبال شما و ارادتی که نسبت به بنده دارید.

من از شما کمال تشکر را دارم و حتما پاسخ ایمیلهای شمارو میدم به یاهو ایمیل نزنید فقط به جیمیل بنده ایمیل بزنید اون فقط ایدی من در یاهو هست که آنلاین باهم صحبت کنیم.

شما نیز میتوانید سایتی مانند بلاگچین با وردپرس داشته باشید من این قالب را با قیمت مناسبی برای شما آماده کردم که جهت دریافت این تم میتوانید با بنده تماس بگیرید.

سیستم بلاگچین

سیستم بلاگچین با وردپرس

با تشکر ازسایت بلاگچین

mosi.co.sr@Gmail.com

Yahoo ID : mosi_spring

8 دیدگاه »

  1. یاشار said

    پسر این پوستت خیلی عالیه.
    کپ سایت بلاگچینه. چند میفروشی؟ من اینو میخوام چون یک سایت خبرخوان میخوام راه بندازم. ایمیل زدم. جواب بده لطفا.

  2. سجاد said

    قالب قبلی که باسه فروش گذاشتی تو اینترنت مجانی پیدا می شه !
    اینهمه قالب رایگان وردپرس کی میاد پول بده این ها رو بخره که باسه فروش گذاشتی!

  3. یاشار said

    بابا تو هم می زنی تو ذوق این پسر گل
    بزر حالشو ببره

  4. rEza said

    خوب سجاد یک یوزری که سایت داره نمیاد همرو بخره که اونی که چشمش بگیره و بخواد بزاره رو سایتش میخره.
    —-
    راستی قالب قبلیه تو نت مجانی پیدا میشه واسه دانلود.
    اره اخیرا دیدم مجانی پیدا میشه ولی مهم نیست.

  5. مهدی said

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما ممنون می شم اگه بتونی این قالب رو برای من بفرستی

    با تشکر از شما مهدی

  6. سید said

    سلام

    قیمت را لطفا ارسال نمایید

    با تشکر

  7. سید said

    سلام…2باره درخواست می کنم لطفا قیمت را بفرستید…
    من این قالب رو نیاز دارم

  8. یاسین said

    سلام
    من به این قالب نیاز فوری دارم ممنون می شوم قیمت این قالب را برایم بفرستید .
    1- آیا همراه این قالب پلاگین های خاصی برای نصب لازم است . نام این پلاگین ها چیست و آیا این پلاگین ها را برای ما می فرستید ؟

    2- آیا برای نصب این قالب باید تغییرات خاصی و یا دانش خاصی داشت .

    ممنون
    منتظر پاسخ شما هستم.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه