قالب وبلاگ نویسی وردپرس

پوسته وبلاگ
پوسته وبلاگ

اینم یه قالب برای دوستان وبلاگ نویس عزیز.

تقدیم به شما

16 دیدگاه »

  1. داداش مصطفی تم من رو ساختی ؟

  2. پیمان said

    سلام
    طبق گفته گوگل تولبار ظاهرا رنک سایت شما در گوگل سه هست و این رنک به نظر من رنک خوبیه. نمیدونم چطور بگم چون زیاد اهل تبادل لینک و اینجور بچه بازیا نیستم ولی برای کمک به افزایش رنک سایتم مجبورم که بگم آیا لینک سایت من رو توی وبلاگتون قرار میدین ؟ خیلی خوشحال میشم اگه این کار رو انجام بدین و دیگه همین !
    توی آدرس زیر هم میتونید لینک این وبلاگ رو هم مستقیما ثبت کنید.
    پیشاپیش ممنون و متشکر.
    پیمان

    http://www.karshenasi.com/page/link.php

  3. مهدی said

    فعلا فقط عیدت مبارک 😉

  4. arash said

    سلام،دیدم که در زمینه وردپرس فعالیت دارید
    خواستم بگم اگز دوست داشتید با هم همکاری کنیم
    من فارسی ساز جدیدی برای این سیستم درست کردم که امیدوارم شما هم ببینین و تست کنین
    ممنون

  5. من said

    سلام

  6. علی said

    سلام
    خوبین؟
    میشه این قالب رو برام ایمیل کنید؟
    ممنون میشم
    موفق باشین

  7. […] قالب وبلاگ نویسی وردپرس « WordPress themes skin’s پوسته وردپرس… ۱۳ مارس ۲۰۰۹ … ظ · طبقه بندی شده زیر نمونه کار ·برچسبدار skin wp, قالب وبلاگ, وبلاگ, وردپرس, پوسته وبلاگ نویسی, weblog themes wordpress, تم وردپرس … wpskin.wordpress.com/2009/03/…/blog-themes-wordpress/ – ذخیره شده […]

  8. mohammad said

    hi
    age mishe in ghaleb ro baram mail konid merci

  9. کسری said

    سلام
    من یک پوسته اختصاصی برای game می خواستم
    می تونی طراحی کنی ؟؟
    خرجش چقدر میشه ؟؟؟

  10. babalooti said

    چطوري اينو دانلود كنم

  11. chabok said

    چطوری اینو دانلود کنم
    میشه لینک دانلود این قالب رو برام بفرستین

  12. sara said

    ای دزد کثیف .

    با این کارات به جایی نمیرسی .

  13. رامين said

    عالي بود

  14. This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic.
    You understand so much its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).

    You certainly put a brand new spin on a subject that’s been written about for
    many years. Wonderful stuff, just wonderful!

  15. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

  16. Fake Dating Profiles

    قالب وبلاگ نویسی وردپرس | WordPress themes skin’s پوسته وردپرس , قالب وردپرس , تم وردپرس

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه