قالب موزیلا برای وردپرس

سلام خدمت شما ببخشید که دیر به دیر آپدیت میکنم. سرم خیلی شلوغ هست. در ضمن جواب کامنتهاتون رو با ایمیل در اولین فرصت میدهم.

انفعه پوسته موزیلا رو برای وردپرس اماده کردم.

جهت دریافت و خرید این قالب ایمیل بزنید.

برای دیدن دموی قالب اینجا رو کلیک کنید.

4 دیدگاه »

  1. Shahram said

    درود

    خوبی دوست عزیز

    من مشکلی که با وردپرس دارم اینه که نمیتونم قالب دلخواهم رو انتخاب کنم و از شما درخواست دارم که قالبی رو واسم تهیه کنید، موضوع وبلاگم تا حدودی شخصی و روزانه نویسی هستش، یعنی در مورد روستایی از شیراز هستش که در کنار این مطالب روزانه ای از خودم نیز مینویسم.

    در ضمن قالب بسیار زیبایی دارید.

  2. mostafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    plzzzzzzzzzz

  3. saleh said

    سلام شما این قالب را میتوانید به وردپرس تبدیل کنید .
    http://download.salehkhan.ir/iroweb.zip
    اگه هزینه طراحی را پایین بگید پول را به حسابتون واریز میکنم .

  4. مهدی said

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما ممنون می شم اگه بتونی این قالب رو برای من بفرستی

    با تشکر از شما مهدی

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه