پوسته پی سی دانلود

با عرض سلام بنا به ایمیلهایی که دریافت کرده بودم خیلی ها پوسته پی سی دالنود رو برای وردپرس درخواست کرده بودند.

خوب.  پوسته پی سی دانلود هم برای وردپرس اماده شد.

دموی پوسته را مشاهده کنید.

8 دیدگاه »

  1. سعيد said

    ممنون از لطفت.
    ميگم ولي بهتر نيست فعلا رايگان بذاري.آخه ملت مارو ميشناسي كه.من ميگم چندتا قالب شيك فعلا رايگان بذار كارت پخش بشه بعد قالبهاتو فروشي كن.البته خودت بهتر مي دوني.منم تو گرافيك و استايل بنديش مي تونم كمكت كنم.

  2. گجمو2 said

    سلام.
    به وردپرس خوش اومدی.
    امیدوارم وبلاگتون برای همه ما افتخار آفرینی کنه.

  3. amin tabrizi said

    شما از طراح قالب پی سی دانلود اجازه گرفتید که اینکا رو انجام دادید؟
    ضمنا اون پوسته کجا و این پوسته کجا.قابل مقایسه نیستند.بهر حال فکر نمیکنم کار درستی انجام داده باشید.
    پاسخ:
    شما میگید اون پوسته کجا و این پوسته کجا؟
    خب شما که میگی این پوسته با اون پوسته فرق داره و قابل مقایسه نیستند. پس نیازی به اجازه نیست.

  4. احسان said

    ای کاش قیمت کارهان را هم مشخص میکردی.
    من یک سایت برای حافظ دارم درست میکنم. حدودا چقدر هزینه طراحی یک قالب برای این سایت هست؟
    آدرس سایتش هم هست: hafez.mastaneh.ir

  5. حسن said

    سلام
    برای تهیه این پوسته ها چیکار باید کرد

    لطفا با ایمیل به من اطلاع دهید

  6. Mohammad said

    با سلام
    لطفا این پوسته را برای من میل کنید. اگر فروشی است در جواب به من اعلام نمایید.
    با تشکر

  7. saleh said

    سلام قالب خیلی خوبی هست . اما تست لینک مشکل داره و سایت باز نمیشود . من این قالب رو میخوام چه جوری باید هزینه اش رو پرداخت کنم .

  8. يوما said

    سلام دوست من

    اول اين كه من يه گرافيستم و از دنياي كد و اين حرفا سر در نميارم و دوم اينكه حتما ميدوني گرافيست با فتوشاپيست فرق داره ….

    – خيلي قشنگ هستن قالب هات اما خب من فكر ميكنم جاي بازنگري و ترميم گرافيكي هنوز خاليه
    – سوم اين كه دوست دارم باهات همكاري كنم . البته بصورتي كه براي هر دو مون مشكل دار نشه .
    – چهار هم اين كه به وب من هم سري بزن

    – موفق و پايدار باشي . ايمان

    مسنجر ياهو iman.farhadi

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه