پرتال کوشاپرشین

KooshaPersian

KooshaPersian

29 دیدگاه »

  1. mohammad said

    salam
    lotfan ghaleb ra baraye man befrestid
    mamnoon

  2. jblaox said

    خیلی حال میکنم باهات …

    اخه روی این دار دسته مزدی که هی تو شبکه باند بازی مکنند را کم کردی …

    میگم بیا یکاری بکم همشون سکته بکنند !! کلی میخندیمااااااا

    بیا لینک دانلود تک تک این ها اینجا بزار میخندم اااااااا

    دلمان از این باند باز ها خنک میشه ….

    مرحوم کف خون (سرم کوبین تو سنگ !! شدم آسمانی !!!!!!)

  3. هاست said

    gheymat in ghaleb ha chande email konid baram

  4. hadi said

    با سلام .سایت خوبی دارید ولی چرا از تبلیغات برای کسب درآمد بیشتر در سایت خود استفاده نمی کنید با هر کیلیک بیننده سایت شما بر روی تبلیغات ما 800 ریال به شما پورسانت داده میشود .و هر ماه از جوایز سایت بهره مند شوید. فرست طلایی را از دست ندهید .یه قانون ساده وجود داره که عبارت است از :هر چقدر تلاش کنی بیشتر پول دریافت میکنی .امتحانش مجانیه پس زود تر ثبته نام کن تا از دستت نرفته .فقط کافی در سایت زیر ثبته نام کنی
    http://www.oxinads.com/?a=27391
    .

  5. بهروز said

    لطفا هزینه این قالب و قالب فروشگاه رو برام میل کنید

  6. salam dost aziz age emakan dare in ghaleb ro vase manam befrestid mamnon
    پاسخ:
    این تم فروشی هست. برای تهیه ایمیل بزنید
    mosi.co.sr@gmail.com

  7. مهدی said

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما ممنون می شم اگه بتونی این قالب رو برای من بفرستی

    با تشکر از شما مهدی

  8. علی said

    سلام دوست عزیز لطفا به ایمیل آدرس ali.zhakfar@ymail.com بفرستید ممنون

  9. daniyal said

    واقعا کارتون خوبه بهتر نیست با لینک دانلود بزارین من که هر روز سر می زنم .
    برای من هم بفرستین قالب رو daniyal70@gmail.com

  10. amin said

    salam doste gholam
    lotfan in ghlebe koshapersian ro be manam befrest
    kheyli gholi
    daste hamaro basti
    montazeram

  11. سلام . لطفا شرايط رو ارسال كنيد … iliadmoosavi@gmail.com

  12. امین said

    سلام.
    خوبین.
    من اولین باری میام تو سایتتون.
    ناراحت اینم که چرا زودتر با سایتتون آشنا نشدم.
    راستی این قالبی که گذاشتین بسیار شیک هست.
    آیا امکانش هست به ایمیل من ارسالش کنید.
    ممنون از زحماتتون.

  13. navid said

    salam lotf mikoni ghalebo vasam befresti
    info.2majestic@yahoo.ca

  14. علی said

    لطفا در صورا امکان قالب رو به ایمیل بنده ارسال نمایید

  15. رضا said

    سلام، کارت عالیه، حتماً این پوسته رو برام میل کن؛ طالبشم اساسی، دستت درد نکنه…

  16. مهرزاد said

    سلام خیلی خیلی دونبال این قالب بودم میشه بارم بفرستیش خیلی ممنون میشم ازت لطف میکنی. مرسی بای

  17. علی said

    سلام
    خوبین؟
    میشه این قالب رو برام بفرستین؟
    ممنون میشم
    موفق باشین

  18. asroneh said

    سلام منم این قالب رو میخوام لطفا برام بفرستین
    اگه فروشیه قیمت رو حتما بگین
    asroneh_jok@yahoo.com

  19. pedram said

    سلام داداشی
    مرسی از پوسته های قشنگی که زحمت کشیدی و ساختی
    خسته نباشی , داداشی ممنون میشم اگر این پوسته رو هم به ایمیلم بفرستی
    من مخلصتم
    موفق و پایدار باشی

  20. متین said

    داداش اگه میشه واسه منم بفرست . مرسی که ممنون

  21. saeed205 said

    سلام دوست من عیدشما مبارک آقا اگه میشه این قالب رو برای من هم ارسال کنید
    saeedsk205@gmail.com

  22. matin said

    قیمت + دموی کامل
    لطفا

  23. مهسا said

    سلام
    اگه ممکنه قالب رو برای من ایمیل کنید
    ممنون میشم
    ایمیل: mahsa_ss21@yahoo.com

    بهم از یاهو مسنجر خبر بدید ، مرسی mahsa_ss21

  24. محمد said

    سلام
    واقعا محشره اين
    ممنون ميشم واسه منم ارسال كني
    با تشكر
    يا علي

  25. يورد said

    با سلام واسم ميل كنيد با تشكر

  26. علی said

    salam

    mamnon misham baraye man poste ro befrestid

  27. smm said

    قالب زیبایی بود ممنون از لطفتون اگر ارسال نمایید با تشکر

  28. links2fun said

    tempax80
    at
    gmail.com

    mamnon misham befrestid

  29. Great blog you have got here.. It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays.
    I really appreciate people like you! Take care!!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه