فروشگاه وردپرس

سلام دوستان خیلی ها دنبال پوسته با امکانات سایت فروشگاه وردپرس postage هستند که من اینکارو انجام دادم و اماده کردم اینو. هرکی این پوسته فروشگاه وردپرس را خواست ایمیل بزنه. در خدمتتون هستم.
فروشگاه وردپرس

فروشگاه وردپرس

این فروشگاه وردپرس خیلی خوب شده و به درد کسایی میخوره که با وردپرس کار میکنند و میخواهند فروشگاه اینترنتیشون با وردپرس باشه.

با تشکر

100 دیدگاه »

  1. مسعود said

    سلام
    من این قالب را می خوام
    لطفاً بهم ایمیل بزنید

  2. سلام. من هم اگه ممکنه لازم دارم . مرسی

  3. نه مثل اینکه کار جنابعالی کلا کپی هست.
    چقدر زشت!
    پاسخ:
    دوست عزیز فکر نکنم به شما ربطی داشته باشه؟
    اینطور نیست؟؟؟

  4. عجب !
    من چند بار در انجمن وردپرس مطرح کردم که این پوسته فروشی نیست خودم درستش کردم ؟ صاحب این خراب شده کی هست که میاد پوسته های شخصی مردم رو کپی می کنه ؟
    آقا شما کار و زندگی نداری میایی پوسته های ما رو دزدی می کنی ؟ خجالتم خوب چیزی هستش !
    امروز یه ایمیل برام رسید که نوشته بود : بلاخره پوسته شما هم مثل یک پزشک دزدیده شد ! اصلا باور نکردم تا وقتی خودم این پست رو دیدم !
    چه وضع شه ؟ پوسته یک پزشک رو دزدی کردی! پوسته بلاگچین رو دزدیدی ! پوسته رودسر رو هم بالا کشیدی حالا نوبت پوسته من رسیده ؟؟؟
    جمع کن بساتتو !

  5. من کی اومدم اینجا کامنت گذاشتم ؟!

    کی تا حالا اسم من شده محمد صادق علوی زاده ؟!

    با اون اولی قالب ما رو دزدیده این دومی که هویت ما رو هم کش رفته !!

    //

    در مورد قالب هم هر کی خواست استفاده کنه ولی بصورت رایگان اگه کسی خواست بفروشه شدیدا مخالفم .

    البته پیشنهاد می کنم خودتون یکم ابتکار عمل داشته باشید .

    یا علی

  6. نگاه کن تورو خدا !
    حالا می خواهی این قالب رو بالا بکشی دیگه چرا میایی از نظر من استفاده می کنی ؟
    شما که باست اجازه من مهم نبوده
    حالا چرا نظر من رو جعل کردی ؟
    بیا برو 4 تا قالب از تو نت دزدی کن بیا اینجا بفروش
    خلاقیت که نداری ، فقط کپی می کنی

  7. حقوق دیگران رو نادیده گرفتی. دارم بهت تذکر میدم بهم میگی به من ربطی نداره؟؟
    خجالت می کشم که هم به من میگن انسان هم به تو!!
    پاسخ:
    آقا تو اصلا پسره پیغمبری هیچ کاره بدی نکردی تاحالا.
    خوبه؟ منم حیوونم.
    دیگه چی؟

  8. kharezar said

    آقا ما هرچی ایمیل میزنیم جواب نمیدی ، میتونی یه پوسته واسم فارسی کنی؟ یا نه برم بدم یکی دیگه…
    پاسخ:
    آقا ما ایمیلی از طرف شما دریافت نکردیم.

  9. mohammad said

    salam
    man ham mikhastam lotfan mail konin,
    kheiili mamnoon.

  10. ehsan said

    آقا من هم اين قالب رو مي خوام اگه مي شه براي من هم بفرستيد.
    thanks

  11. p30designer said

    آقا این قالب رو برای من هم بفرست

  12. offlinebaz said

    با سلام میشه برای منم میل کنید منتظر هستم

  13. oshgool said

    این تم فروشیه برای تهیه این تم باما تماس بگیرید.
    mosi.co.sr@gmail.com

  14. میلاد said

    من هم این قالب رو میخوام

  15. فرزاد فرحبخش said

    لطفا این پوسته رو برای من هم بفرستید
    ممنون

  16. shaadi said

    سلام لطفا این پوسته رو واسه من بفرستید

  17. رستگار said

    ممنون میشم برام بفرستید

  18. مهدی said

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما ممنون می شم اگه بتونی این قالب رو برای من بفرستی

    با تشکر از شما مهدی

  19. mehdi said

    سلام عزیز سایتت خیلی باحاله من خیلی وقت بود که دنبال این قالب بودم اگه برام میل بزنی خیلی خیلی ممنون میشم ازت
    فدات بشم
    موفق باشید

  20. علی said

    سلام آقا خیلی ممنون عالی است اگه لطف کرده بفرستید خیلی ممنون میشم ali.zhakfar@ymail.com

  21. مهدی said

    سلام اگه ممکنه برای من هم بفرستید .

  22. wsx said

    دوست عزیز من این موضوع دزدی رو متوجه نشدم اخر موضوع سر چیه اما هر کسی که قدرت داره و توانایی کار دزدی رو هم داره باید بهش آفرین گفت !!! نظر سخصی خودمو گفتم ربطی هم به هیچ موضوعی نداره … ممنون هم میشم این پوسته رو برام ایمیل کنی …

  23. پیمان said

    من پیشنهاد میکنم خود سازنده اصلی پوسته را برای دانلود رایگان بزاره که دیگه کسی نره از جایی بخره . پلاگین ها را هم بزاره

  24. Idn said

    Baraye manam ersal konid, plz

  25. آقا من اين قالب رو خيلي لازم دارم كل اينترنت رو گشتم
    لطفا برام ميل كنيد
    مرسي

  26. ّبهروز said

    این قالب بصورت رایگان در اینترنت منتشر شده است

    • علی said

      پس کو کجاست؟ با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه آدرس بده ما هم بریم بگیریمش

  27. محمد said

    سلام
    لطفا قیمت را برایم ارسال کنید .

  28. حامد said

    سلام من این قالبو فجیح لازم دارم اگه لطف کنی برفستی یه دنیا ممنون میشم

  29. mostafa said

    لطفا قیمت فروشگاه رو برای من ایمیل کنید به بینم می صرفه اصلا

  30. amir said

    یه لطفی کنید برای من هم بفرستید

  31. Sasan said

    سلام.
    چرا واسه دانلود نمیذارید آخه؟
    لطفا به من هم ارسال کنید.
    مرسی

  32. احمد said

    سلام دوست عزیز اگر می شه برای منم بفرستید
    foxworld.ir@gmail.com

  33. علی said

    سلام

    این قالب رو چطوری میتونم تهیه کنم ؟؟؟
    منتظر پاسخ ( با سپاس _ علی )

  34. morteza said

    سلام دوست عزیز،
    این پوسته با افزونه است؟ یا باید افزونه پیدا کنیم؟
    سوال بعد اینکه من میخوام صفحه اخبار هم داشته باشم.آیا این امکان وجود داره یا نه؟

  35. رضا said

    سلام، کارت عالیه، حتماً این پوسته رو برام میل کن؛ طالبشم اساسی، دستت درد نکنه…

  36. irtvshop said

    سلام آقا میشه یه نسخه هم برای من ارسال کنید.

    منتظر تماس شما هستم.
    aghaee.sajjad@gmail.com
    با تشکر سجاد

  37. ali said

    سلام با اینکه میدونم سر کاری هست و میل نمیکنید ولی ما میگیم یا شانسو یا اقبال ببینیم چی میشه

  38. رسول said

    سلام

    لطفا این پوسته رو برای من ارسال کنید.

    با تشکر…

  39. مرتضی said

    آقا دمت گرم لطفا این پوسته رو هم واسه من بفرست ممنون می شم

  40. ابراهیم طالبی said

    سلام.اگه می شه لینک دانلود این قالب یا پوسته رو برام ایمیل کنین.اگه می شه یکم زودتر.ممنون.واقعا ازتون ممنون می شم.
    email : ebrahim.saravi@gmail.com

  41. محمد said

    man in postaro mikham

  42. پیام said

    سلام
    زحمت ارسال این فروشگاه را برای من هم بکشید…
    در خصوص قالب هم من نظرم مثل این دوستمون است که شما مهارتتون اینقدر خوب بوده که تونسیتید این رو یا ترجمه کنید و یا حتی از روی سایتهای دیگه آماده کنید و باید به شما آفرین گفت(فقط یک کلام ؛ پیشاپیش تشکر)

  43. محمد said

    سلام دوست عزیز من هم این پوسته رو می خوام اگه می شه برام بفرستید

  44. mohammad hasan said

    برای منم بفرست لطفا

  45. مهدي said

    سلام دوست عزيز لطفا براي بنده هم ارسال كنيد.
    ممنون..خدانگهدار

  46. مهدي said

    mehdi.0c@gmail.com

  47. محمد said

    سلام

    اگه می شه برای من هم بفرست

    منتظرم

  48. احسان صمدی said

    سلام حالتون خوبه اگه میشه واسه منم بفرستید

    eh3an123@gmail.com

  49. کیارش said

    سلام دوست عزیز
    اگر امکان داره این قالب رو برای بنده بفرستید . اگر هم هزینه ای داره اعلام کنید .

  50. مهران said

    سلام، من شدیدا به این قالب نیاز دارم، اگه میشه واسم بفرستین، ممنون

  51. محمد امین حامدی راد said

    سلام حالتون خوبه اگه وقت کردین این پوسته رو برای من هم میل کنین خیلی لازمش دارم؟ ممنون

  52. محمد said

    سلام لطفا برای من هم حتما بفرستید ممنونم

  53. mehraveblog said

    اين پوسته رو براي من هم بفرست

  54. سلام
    لطفا برای ما هم بفرستید
    mahsunseven@gmail.com

    تالار گفتگوی ایرانیان با رتبه زیر 20.000 الکسا و بیش از 41.000 کاربر و بیش از 50.000 بازدید در روز محل مناسبی برای تبلیغات شماست …

    با ما تماس بگیرید

  55. لطفا این قالب را برای من ارسال کنید

  56. امید said

    سلام و خسته نباشید !
    اگر میتوانید لطفا برای من هم بفرستید !
    مرسی

  57. حمید said

    سلام
    لطفا برای من هم ارسال کنید
    مرسیییییییییییی

  58. برای هم ارسال کنید . خیلی دنبالشم

    ممنون

  59. یکی بود یکی نبود said

    سلام یادش بخیر . . .
    یه زمانی قبل از اینکه یه طراح و یک مدیر سایت حرفه ای باشم همیشه کپی می کردم …
    الان ادمین 4 سایت برتر آماری کشورم و درآمد ماهیانه 5 میلیون دارم ولی اینو مدیون کپی نکردنم هستم چون تا زمانی که کارم کپی بود همش مثل یه میمون بودم واسه کاربرانم …

    ولی وقتی CSS و … خوب یاد گرفتم یک قالب بسیار تک با سایت پر محتوایی طراحی و واقعا خدا را شکر می کنم که همچین ذوق طراحی به من داد .

    نمی دونم شما کی هستید ولی برادرانه میگم …
    چند روز پیش توی عابر بانک 40 هزار تومان یک نفر دزدید از من و فرار کرد … ناراحتیم را فروکش کردم و اول از خدا خواستم که کمکش کن توبه کنه و برگردونه و دوم خوشحال که در آن دنیا از ثواب های اون روی ثواب های من میزارن .

    میدونم حرفام هیچ تاثیری نداره ولی از صمیم قلب اعتراف می کنم لیاقت شما خیلی بیشتر از اونیه که در آن دنیا ثواب های شما را برای دیگران بزارن …

    وقت بخیر و خدانگهدار

  60. علی said

    اگه ممکنه برای منم بفرستش ممنونت میشم

    aa9050@gmail.com

    یا حق

  61. moein said

    سلام. لطفا اين پوسته رو براي من هم ارسال كنيد. ممنون

  62. hamed said

    سلام منم میخوام اینو

  63. من هم این قالب رو میخوام.
    مرسی

  64. ناشناس said

    اقا جان این کارا یعنی چی؟؟؟ خب پدر صلواتی لینک شو بزار تو سایت هرکی خواست دانلود میکنه هر نخواست که هیچی!!! واقعا خیلی حوضله داری یا خیلی بیکار یا خیلی دلخوشی که ملت بهت ایمیل بدن که تو براشون ارسال کنی!!!!!!!!

  65. pedram said

    سلام داداشی
    مرسی از پوسته های قشنگی که زحمت کشیدی و ساختی
    خسته نباشی , داداشی ممنون میشم اگر این پوسته رو به ایمیلم بفرستی
    من مخلصتم
    موفق و پایدار باشی

    پدرام

  66. fatima said

    سلام دوست عزيز اگه ميشه اين قالب رو براي من هم بفرستيد

  67. محسن said

    سلام خیلی قالب قشنگ و خوبیه لطفا برای من هم بفرستید . با سپاس

  68. محسن said

    reddownload@gmail.com
    اینم ایمیلم مرسی

  69. stead said

    اه چقدر اینجا همش دعواست ؟؟؟
    نمیخواییید به سوالای ما جواب بدید به جای دعوا؟؟؟
    من این قالب و نصب کردم اما همش میگه این قالب نصب شده :

    پوسته‌های زیر راه‌اندازی شده اند ولی ناقص هستند. پوسته‌ها باید یک شیوه‌نامه و یک پوسته داشته باشند…
    میشه یه بار برام کامل با افزوونه هاش ایمیل کنید؟
    افزونه ها شم میگه header معتبر نداره !

    بعدشم بهمون بگید که چه زمینه هایی باید برای عکس محصول و قیمت بذاریم؟؟؟؟

    خیلی ممنون میشم اگه ماله شما کامله برامون ایمیل کنید!
    با توضیحات که بتونیم راحت استفاده کنیم…
    اونیم که ادعا داره مالکشه بیاد و آموزششو بنویسه!

  70. نگار said

    man hamon stead hastam be in addres email bezanid on weblogam bode sorry
    mer30

  71. سلام خوبید ممنون میشم برای من هم این پوسته رو بفرستید
    y2003@ymail.com
    dvd600shop.com

  72. asdf said

    ميشه براي منم بفرستي

  73. وصال said

    آقا ما رو هم دریابین!!

    این رو لطف کنین برای منم بفرستین !

  74. saber said

    با عرض خسته نباشید و تشکر
    اقا بنده هم به این قالب نیاز داررم لطقا سریعتر برای من هم بفرستید

  75. منم این قالب رو میخوام
    مرسی
    mahmoudi_designer@yahoo.com

  76. haji faghat mikhastam begam to ye badbakhte bi chareye dozde ablahi
    ke kose nanat ba kire in mardom be jer vajeri bodan reafte kash mididi ke chetor nanat ah mikeshid zire man on moghe ke dashti dozdi mikardi

  77. هومان said

    سلام من هم این قالب رو میخوام لطفا لینک دانلود رو به من هم ایمیل بزنید.

  78. مصطفي رضايي said

    سلام با تشكر فراوان لطفا اين قالب فروشگاه را براي من هم ايميل نماييد

  79. برای من هم بفرستید
    blackboy_siasia@yahoo.com

  80. یاسین said

    سلام دوست عزیز بابت قالب زیبا ممنونم میشه برای منم ارسال کنی منتظرم

  81. shabro said

    سلام دوست عزیز
    اگه مقدوره برا منم ارسال کنید
    با تشکر

  82. امير said

    سلام خسته نباشيد منم قالب مي خوام
    اگه ممكنه دايميل كنين

  83. حامد سیف said

    سلام
    این قالب رو هم هرچه سریعتر برای من ارسال کنید
    با تشکر از سایت خوبتون

  84. وحید said

    سلام
    ممنون میشم برای من هم ارسال کنید
    ممنون از خدمات

  85. بهزاد said

    سلام داداش گلم خیلی دنبالش بودم لطف کن برام ایمیل کن زودتر چون لازم دارم یه دنیا ممنون

  86. علي said

    لطفا براي من هم بفرستيد
    ali_pazho@yahoo.com

  87. salam
    bara manam email konid
    mamnonam
    by

  88. رضا said

    سلام اگه میشه این قالب رور برای منم بفرستید
    خیلی ممنون

  89. rooh said

    اگه ميشه براي من هم بفرستيد

    با تشكر

  90. محمد said

    سلام
    لطفا برای منم ارسال کنید
    ممنون

  91. سلام کاکو
    اگه میشه واسه من هم اینو بفرستین
    ممنونم

  92. حامد said

    با سلام
    لطفا ان قالب را برای من هم ایمیل کنید

  93. محمد said

    سلام
    خسته نباشيد
    ممنون ميشم اين قالب رو واسه منم بفرستيد.
    با تشكر
    يا علي
    Mohamad_MJ92@yahoo.com

  94. سلام said

    ممنون میشم برای من هم بفرستید

  95. سلام said

    ببخشید ایمیل من:

    mydvdbaran@yahoo.com

  96. امیر said

    با سلام
    لطفا برای من هم بفرستید
    ممنون میشم

  97. مرتضی said

    سلام لطفا برای منم بفرست
    با تشکر

  98. smm said

    آیا امکان داره برا من هم ارسال کنید؟ 110equity@gmail.com
    با تشکر

  99. amir said

    اگه امکانش هست این پوسته رو برای من ارسال کنید
    تشکر

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه