پوسته خبری وردپرس

سلام خدمت شما دوستان گل با توجه به استقبال شما از تم و پوسته های خبری وردپرس و درخواست های شما یک پوسته دیگه براتون آماده کردم.

این پوسته خبری وردپرس بنظر من پوسته  خیلی خوبی می باشد و قیمتش هم خوبه.

فعلا عکسش رو ببینید.

امیدوارم خوشتون بیاد. 1000 بار گفتم 1001 بار شد جهت درخواست ایمیل بزنید کامنت نذارید. کامنت برای نظراتتون درباره این پوسته هست همین.

قالب خبری وردپرس

قالب خبری وردپرس

13 دیدگاه »

  1. mohamad said

    salam
    jalebe ama sade n.

  2. خبری said

    سلام . من این پوسته رو اگه قیمتش مناسب باشه می خوامش . لطفا قیمتش رو برای میلم بفرستین. ممنون از لطفتون

  3. ایجا said

    قیمتش چنده
    اگه می تونی یه جا راه بنداز ببینم چه امکاناتی داره

  4. مهدی said

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما ممنون می شم اگه بتونی این قالب رو برای من بفرستی

    با تشکر از شما مهدی

  5. جمشید said

    سلام – لطفا قیمت این قالب را برایم ایمیل کنید، البته اگر دمو هم داشته باشید که چه بهتر.

  6. نيما said

    سلام.
    لطفا» قيمت اين پوسته رو برام ايميل كنيد و يك دمو هم بفرستيد. راستي براي اون قسمت از خبرها ميشه عكس هم گذاشت؟
    يك قالب مي خوام شبيه قالب سايت http://www.edunews.ir اگه داري خبرم كن و قيمت هم بگو.زود.
    3 جا ديگه قالب رو ديدم ميخوام هر جا قيمتش مناسبتر بود بخرم. ممنون .منتظرم

  7. نوید said

    با سلام خدمت شما دوست عزیز! لطفا این قالب وردپرس که شبیه سایت ایسنا هستش را میخواستم لطفا اگر فروشی است قیمت انرا زود بمن بگویید یعنی منتظر ایمیل تان هستم

  8. حمید said

    سلام
    برای من هم بفرستید
    ممنون

  9. نوید said

    لطفا قیمت این پوسته را برای من هم بفرستید

  10. ژوبین said

    سلام
    قیمت این قالب را لطفا برایم بفرستید . در ضمن دو تا سوال دارم .
    1- آیا همراه این قالب پلاگین های خاصی برای نصب لازم است . نام این پلاگین ها چیست و آیا این پلاگین ها را برای ما می فرستید ؟

    2- آیا برای نصب این قالب باید تغییرات خاصی و یا دانش خاصی داشت .
    ممنون
    منتظر پاسخ شما هستم.

  11. یاسین said

    سلام
    من به این قالب نیاز فوری دارم ممنون می شوم قیمت این قالب را برایم بفرستید .
    1- آیا همراه این قالب پلاگین های خاصی برای نصب لازم است . نام این پلاگین ها چیست و آیا این پلاگین ها را برای ما می فرستید ؟

    2- آیا برای نصب این قالب باید تغییرات خاصی و یا دانش خاصی داشت .

    ممنون
    منتظر پاسخ شما هستم.

  12. ali said

    لطفا قالب رو بفرستید

  13. همیشه یه پیش نمایش هم بزار

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه